sâmbătă, 3 mai 2014

HERPESUL SIMPLU

HERPESUL SIMPLU

Herpesul este cauzat de catre un virus numit HVS -herpes simplex.  Exista doua tipuri , herpes virus 1 si 2,
ce au in comun cam 50% din gene.  Atentie! Este virus, de aceea nu se
trateaza cu antibiotice deoarece nu au efect, ci cu antivirale-dupa cum
vom vedea ulterior






Herpes labial

Herpes labial


-herpesul labial (numit si herpes bucal) este cauzat de virusul herpetic tip 1


-herpesul genital este cauzat de virusul herpetic de  tip 2






Herpes genital

Herpes genital


Totusi, exista si herpes genital cu virus 1 si herpes bucal cu virus
tip 2! Clinic-dupa cum arata leziunile- nu se poate discrimina tipul de
virus -practic arata la fel!


Cum se transmite?



Virusul se transmite prin
contactul cu persoanele care au leziuni active (care au semne de
infectie), dar si prin contactul cu cei care nu au leziuni active.


Se mai transmite de la mama la copil, la trecerea prin canalul vaginal la nastere,





Herpes neonatoal

Herpes neonatoal


prin contactul cu saliva infectata (asa numitul herpes gladiatorum, la wrestleri si sportivi),  la nivelul leziunilor traumatice (panaritiu herpetic-herpetic whitlow) si mai putin de pe obiecte contaminate.


Recapituland:


-contact sexual vaginal


-contact sexual anal


-contact sexual oral


-sarut sau contact direct al pielii cu pielea infectata



Putem sti cand  cu o persoana cu care intram in contact ne poate transmite virusul, fie prin sarut fie prin contact sexual?


Nu, nu putem sti! Orice contact sexual poate transmite herpesul! ..chiar si cand este vorba despre persoane care nu prezinta nicio leziune pe piele sau mucoase.


Ba mai mult, se presupune ca aceasta este principala cale de transmitere a virusului, cea asimptomatica.
Cand apar leziuni, lumea evita sa se sarute sau sa faca sex, cu atat
mai mult cu cat actul sexual este dureros cand exista leziuni de herpes.
Dar cand nu exista leziuni si disconfort,  herpesul se poate transmite
linistit..


Evolutia herpesului


Dispare vreodata herpesul din organism?


Nu, niciodata: virusul ramane in organism, merge pe nervi de la piele spre ganglioni, apoi reapare la piele in diverse situatii.





Cand apare herpesul?


In situatii precum scaderea imunitatii,
infectii, expunere la Soare sau ultraviolete, febra, pneumonie, gripa,
stres, tulburari digestive.

2 comentarii:

  1. SUNT TOTAL LIBER DE VIRUSUL HERPES
    Herpesul este o afecțiune gravă și recurentă care nu poate fi vindecată de droguri sau injecții de către DR JAMES, dar cel mai bun mod de a lupta împotriva herpesului este să luați remedii naturale pe bază de plante, mă interesează DR JAMES, marele medicament care vindecă persoanele cu HIV cu medicament puternic pe bază de plante. L-am contactat pentru a afla cum mă poate ajuta și mi-a spus să nu mă tem niciodată că mă va ajuta cu medicamente pe bază de plante! După 2 zile de contact, mi-a spus că medicamentul este gata și mi l-a trimis prin DHL COURIER SERVICE și m-a luat în 3 zile! Am folosit medicamentul așa cum mi-a prescris el (dimineața și sera) și am fost vindecat! Este într-adevăr ca un vis, dar sunt atât de fericită! Pentru persoanele care suferă de următoarele boli, zona zoster, SM, pemfigoid bulos, diabet, cancer, SOP, hipotiroidism, herpes, BPOC, HIV, artrită, HPV, infecții, boli hepatice, boli autoimune, boala Parkinson, lupus și multe altele pe care le am să-l contactez pentru medicamentul pe bază de plante, pentru că sunt martor viu și am fost vindecat de virusul herpes. iar medicina DR James este legitimă. I-am trimis ce mi-a cerut și mi-a trimis medicamentul pe care l-am luat timp de 2 săptămâni și astăzi sunt aici cu un rezultat negativ. Când am fost la test, am fost atât de fericit după ce am luat medicamentul pentru amestecul de plante. Contactați doctorul James prin e-mail. [DRJAMESHERBALMIX@GMAIL.COM]

    RăspundețiȘtergere
  2. Sufer de herpes în ultimii 1 an și 8 luni și de atunci am urmat o serie de tratamente, dar nu a existat nicio îmbunătățire până când am dat peste mărturii ale Dr. DAWN despre modul în care a vindecat diferite persoane de diferite. boli din întreaga lume, apoi l-am contactat și pe el. După conversația noastră, mi-a trimis medicamentul pe care l-am luat conform instrucțiunilor lui. Când am terminat de luat medicamentul pe bază de plante, am fost la un control medical și, spre cea mai mare surpriză, m-am vindecat de herpes. Inima mea este atât de plină de bucurie. Dacă suferiți de herpes sau de orice altă boală, îl puteți contacta astăzi pe Dr. DAWN la această adresă de e-mail:

    dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere